Alla inlägg under april 2008

Av Lizette - 16 april 2008 20:04

Ja, datorn har vart död nu så.. men nu skriver jag igen iaf..

Nu ska vi inte få dricka vilken mjölk i skolan vi vill, lol.

Skriv på här óm ni önskar hjälpa små stackars elever.

http://www.namninsamling.com/Kejsaren


Imorrn ska jag och bella se på film, o på fredag fyller lilla jag år.. 15, yey..

Annars ska jag bara till kalmar på fredag.. ska köpa mjukglass, mmmm..

Ska sticka nu, cya


Over n´out Lizzan

Av Lizette - 3 april 2008 19:28

Va hoss Tandläkan i tisdags,, Usch.. Hat åt dom..

Annars Bråbo me 8B idag.. Tre satt med egen mat xD Eller ja, inte alla, bara malin å jag..

VI fick suga upp insekter med sugrör typ, usch :/ Hatar insekter..

Gutt med fredag imorrn Haha, kul dag åsså-- No, No, Sv, Motion, SV..

Åh så får vi la göra va vi vill på motionen åsså.. Malin, Bella åcch jag brukar sparka sönder skor, så vi kommer fösent xD..

Btw fick vi dubbeldäckare både till å från Bråbo..

Såg ju bråbobussen i stan idag, men inte visse la  jag att de va den VI skulle åka me... Vrf betala jag? Kunde ha åkt gratis me den..

Ajaj.

Måste städa rum nu,, Annars blir de sopsäck.. (citerar farsan)..

Ajja, Cya zoon..


Over n´out Städmonstret Lizzan

Presentation

Omröstning

Ska ni köpa NIN:s nya album?
 Självklart!
 Nevör
 Vilka?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards