Alla inlägg under mars 2008

Av Lizette - 29 mars 2008 16:38

Typ 2 dar kvar av påsklovet nurrå..

Men vi ska till simhallen på måndag,, bella ska åka buss me mig..


Ock så slutar vi tidigt också! 14.10 Aviys?

xD


En liten låt åsså:

livet är inte lätt, när djävulen går breve,
allt jag kan göra är att hoppas och be
önskar att nån gång, kan det väl ta slut
bilderna av slagsmål och känslor som förut
ni kollar snett, men vet inte vad jag gjort
vad jag har gått igenom. ni har bara trott
att ni kunde fatta, att ni kunde förstå
att jag var bara någon som man kunde titta ner på
det värsta är över men det kommer tillbaks,
stunder av rädsla, som sitter kvar
minnen trycker i mitt inre, vad ska jag göra?
ta mig bort härifrån så att någon kan förklara
ni kollar på mig, på ett sätt som faktiskt svider,
ni skrattar bakom ryggen, har gjort det i alla tider
ingen vågar känna mig, ni tror att jag är skum,
men jag hör väl vad ni säger, jag är FAAN inte dum

Lost in darkness,

hopeless in god's eyes

tears is only silence

Can't you hear my screams


orden gör ont, som slagen emot magen
jag kämpar för mig själv, tar mig upp och klarar dagen
det är svårt ibland, att hålla huvet över marken,
men jag måste kämpa på, visa att ni inte knäcker mig
jag är stark på utsidan, men inte i min själ
varje dag önskar jag att jag kunde ta farväl,
när slutet är nära och psyket tar över helt
då finns det inget att göra, allting blir fel
jag orkar inte kämpa mer, jag orkar inte kriga mer
jag gör det för er skull så ni slipper att lida,
på samma sätt som jag, när ni fattar vad ni gör,
då kanske jag förlåter er, för allting ja ni hör
ni säger att jag klagar, men ni känner inte mig
så ta åt er utav orden, sköt er själv
alla är så fega på denna stora jord,
ingen vågar hjälpa, tro på mina ord

 Ock sen en liten dikt:

Sitting at the traffic lights.
Red, amber, green.
I could see you.
In the reflection of the window.
Your tears drowned out by the music.
But I still heard.
Sorry. I don't wanna say goodbye to her. I never wiil. I don't want to.
Sorry. I know this isn't easy for you


Anna tycker jag skulle börja rappa.. Va tror ni?


Over n´out

Rapper Liizz

Av Lizette - 17 mars 2008 15:37

Måndag igen... Gu va veckorna går..

Melodifestivalen = Juryn borde sparkas..

Svenska folket ville ju att Sanna Nielsen skulle vinna inte trökia perelli.... HAT!

Ikväll blir de äntligen lite action.. CSI "Yay"..

Annars häder inge.. inte idag iaf..

Imorrn ska man lyssna på en från konc.läger Kul lr vad?

 Sen ev om vi inte missar pga han (se över).. Kommer skolka isf, tänker INTe missa ev.. vill inte visa mitt feys.. ser ju moppat ut xD


Sen ska Bella och jag te biblio.. Sno en data före alla pensionärerna.. xD


Ajja, slater algtar..


Over n´ out Lixettan

Av Lizette - 14 mars 2008 16:57

Svenskaprov idag.. 12 författare.. För G skulle vi ha 44/88 p. Jag får väll typ 2p om jag har tur.. Men jag fick asså papprena i onsdags.. kan ju la inte plugga in allt..

Måste lämna min näringskedja te erik åsså..

Isabelle, ja å Malin spelade ft.boll me fritis idag, kul!

Åch sen sparkade vi bort bollen :/ Men nu ligger den i koggens förråd.. Haha.

Sen va vi på bibblan..

Lin och jag kala bella för gullig och söt.., men hon gillade inte de så hon jagade oss runt skolan, haha.. Jag som inte ska anstränga mih *Host*

Randa brände sig.. Bells och marias bro klara typ 30kg.. Min på V-halla klara 8 xD.

Aja ska la äta nu.. Pommes å lövtunn biff.  Hur nu en biff kan va lövtunn xD

En biff ska va saftig och tjock....


Over n´out Yacces Lixette.


Fr. övrigt,, det är min näringsväv på bilden xD

Av Lizette - 12 mars 2008 19:31

Ja, vi e lite annorlunda.. Ni kan ju kolla om ni önska xD


“Inte alla pinnar i påsen” = lite knäpp
Blixtgrej = kompaktkamera
Dammhund = dammsugare
Fladderburk
= TV
Flaxare = fåglar
Fräsvatten = kolsyrad dryck
Gröna Havet = ängen
Halkburk = badkar
Hjulbenting = cykel
Hoppkottar = grodor
Lyspinnar = lyktstolpar
Magiska Lådan = hiss
Monster = bussar
Monsterflaxare = helikopter
Monsteruppsamlingsplatsen = Slussen, i Sthlm. Slutstation för bussarna från förorterna och byte till tunnelbana, buss eller båt (info för de som inte känner till huvudstaden så bra).
Mänskovalp = barn
Mänskovalpstransport = barnvagn
Schabrak = tunnelbana
Schabrakhus = t-banestation/-perrong
Småmonster = bilar
Snabbfotare = joggare
Studshund = rådjur
Svarta Lådan = kameran (systemkameran alltså)
Svartvatten = kaffe
Sångburk = mobiltelefon

Kommentera??

Av Lizette - 12 mars 2008 19:22

Hejsan!

Fick ett litet mess från engl. ida.. "Well lastnight i when i went to bed i was listening to a song on the computer " Thrash Unreal by Against Me!" and i shut it off befor it was over and went to bed then i turned on my radio to sleep too like i always too cause you know i'm cool like that like i said befor and the same song came on and it was at the very same part that i shut it off weird isn't it ahaha just thought i'd write it cause i'm board and cool you know:P " Haha! Lol. Från min lille kompis Eicca.

Annars harre väll inte häst något specc idag. Såg en studshund (Läs: rådjur).

Ska sluta åka buss! Iaf 163:an.. hata 7:orna!

Aja, ska dricka svart vatten å glo på fladderburken nu.


Over n´out Lizzajte


How do you view your self? When you look in your mirror... What do you see? Do you see a girl who is innocent, who has done nothing wrong? Do you see beauty and a girl full of life? What do you see when you first wake up? When your hair is a mess, when you have no makeup? When what you see is the real you? Is is pretty or do you see something diffrent? When you put on all that makeup.. what do you see then? Are you pretty now? Are you better than before? When you straighten your hair or put it back in that clip... did you really change? When you put on that lipstick... has it changed the inside of you? Are you a new person? You try so hard to be pretty... But you never see your realy beauty is inside. You cant become something new, not with clothes, make up, or clips. You are ugly on the outside if you are ugly within. You may be pretty to everyone. But they see you diffrent. You have potential to be prettier than what you are. You have more tahn you give your self credit for. You have seen your smile, when it is real... it is amazing. You have seen the real you. When you stand in the mirror, before all the makeup. That is you. That is your beauty.

Av Lizette - 8 mars 2008 17:09

Ja, nu är man B:are.. Började i 8:B i måndags. Trivs jättebra!

Det gjorde jag ju i A med men jag hade ju mina kompisar och så i B.

Kenneth är ju rolig.. Han ser inte utan glasögon, och med glasögon ser han dubbelt xD Hahaha.. Isabelle är för övrigt regerande drottning över sophinken. Klassrummet blev precis lagom stökit när det kom jord, sopor och vatten! på golvet, och tro det eller ej men det var INTE jag som hällde ut det., De var läraren Kenneth.

Imorgon (Söndag) Ska jag, isabelle och malin leka i parken. Haha. De lär ju bli riktit sköj.Lol ^^ Ja, en annan sak är ju tydligen att jag kommer att bli mördad den 18 april 2033 (se bilden) Who knew? Every song ends, but that's no reason not to enjoy the music.

Presentation

Omröstning

Ska ni köpa NIN:s nya album?
 Självklart!
 Nevör
 Vilka?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards