Alla inlägg under februari 2008

Av Lizette - 29 februari 2008 12:57

Så var det fredag igen... Veckorna går riktigt fort nu...

Snart påsklov också, sticker väll till tingsryd då. Och snart prao.. Se upp alla blommor.. Sen e tv:n dö också :/ Blir så pissed off... Vaktmästarn bryr se inte... Snälla sparka han. De blev inge kalmar på lovet,, SÅ dyrt.. Tar tåget nästa gång..

Blev klar med reklamen idag, de var gutt. Hjulskor haha! Alla har ju såna..

Nån som har en billi bräda? I o-hamn e dom ju svindyra.. Får la åka till danmark.

Imorrn blir det fest, tårta och räkmacker gott! Min syrra fyllde ju 12 den 27:de. Eller förresten var det 13? Jaja iaf.. Länge te min födelsedag.. Den 18 apr. Måste ut å fika me kussarna nån da,.


Over n´out Yaourz Lizzette

Av Lizette - 21 februari 2008 18:31

Och nu har man en PRAO-plats,., Det var ju lätt å fixa *host*,

Fick ju bara leta i halva stan och så fanns den typ 50 meter hemifrån.. Smart.,

Så nu blir jag florist..

Passa er alla små blommor xD

Ses vi snart Erika?? Vi måste träffas, du får inte va sjuuk! 

Var förresten i V-vik i måndas,, blah, köpte inget nyttigt x)

Ska till Tingsryd nån da..

Och fy f*n va dyrt det är att ta bussen te Kalmar! 45 kronor per resa! Ush.. KLT borde skärpa sig.. Och så ska alla kunna åka "kollektivt".. Inte dom fattiga iaf..


Jag minns låtsaspunken,
där gitarrerna drillade ackord
basen var stämd
av en inhyrd basstämare,
medans sångaren gick hos sångpedagog.

Jag minns låtsaspunken
avvänjningsfasen från popen,
första slaget från punken
ett slag mitt i skallen

Jag mins låtsaspunken,
i min ungdom
ack så naiv
Då jag var förnuftig enligt mor.

Jag minns (inte) låtsaspunken


Over n´out Yaous Lizz

Av Lizette - 18 februari 2008 09:51

Jao, så ska man te v-vik idag..  Får pengar ida också Yey... Ska  stick nu, skriver kanske mer sen..'


Over n´out Lixette

Av Lizette - 16 februari 2008 19:09

1. Har du trillat hemma? [ ]
2. Har du trillat bland folk? [ ]
3. Har du vält ner varor från någon affär? [ ]
4. Har du gått in i en lycktstolpe? [ ]
5. Har du snubblat på dina skosnören? [ ]
6. Har du slått ut någon tand? [ ]
7. Har du tappat din mat? [ ]
8. Har du sprungit in i genomskinligt glas? [ ]
9. Har du trillat med cykel? [ ]
10. Har du trillat med moped? [ ]
11. Har du trillat med någon annans moped? [ ]
12. Har du tagit två olika skor på dej? [ ]
13. har du halkat på is? [ ]
14. Har du sprungit/åkt in i ett staket? [ ]
15. Har du trillat med kläderna på ner i vattnet? [ ]
16. Har du någonsin svimmat när du trillat? [ ]
17. Har du råkat hälla ut läsk på bordet? [ ]
18. Har du gått in i en dörr? [ ]
19. Har du trillat så någon annan trillat? [ ]
20. Har du trillat i en trappa? [ ]
21. Har du tappat din mat på någon annan? [ ]
22. Har du råkat sätta på dej två par sockar? [ ]
23. Har de sprutat läsk ur din mun för du har skrattat så mycket? [ ]
24. Har du tagit fel på vad det är för dag? [ ]
25. Har du gjort så maten blivit förstörd? [ ]
26. Har du förstört något som inte är ditt? [ ]
27. Har du tappat något i skolan så de gick sönder? [ ]
28. Har du gått in i fel klassrum? [ ]
29. Har du trillat av en stol? [ ]
30. Har du gjort bort dig inför människor? [ ]


0-10 Inte alls klantig

10-20 Klantig ibland

20-25 Ganska klantig

25-30 KLANTIG med stora bokstäver


Jag fick 19 xD

Av Lizette - 16 februari 2008 18:42

Jag har inte orkat ringa någon, och ja, jag har TRÅKIGT. Nu är klockan visserligen kvart i sju, så det blir sent att göra något. Och så gick jag upp ganska sent. Jag är ju såå smart!

Ikväll har jag planerat en tvkväll, typ ;P Om jag inte ska sova över hos nån eller nån här. Jo, klockan 20.00 är det Melodifestivalen, och det slutar 21.35 och då börjar Se upp för dårarna. Det får man INTE missa :) Har sett den förut, men den är massa bra, men den krockar ju me CSI Miami och de får man ju inte heller missa! (A) Jag har problem!!!


Kan inte ni kommentera lite i min blogg också ? :P asså, idag har jag haft 5 besökare men inga kommentarer. xO Kommentera mera!


Over n´out Yoaurs Lizette

Av Lizette - 16 februari 2008 10:34

Gutt me lördg ida..  Noll att göre... Ska till V-vik på måndag, Bahhh.. Blir väl och sitta inne vi datorn eller åka till maxi(A). Ajja, ska städa nu.

CYa


Over n´out Lizz

Av Lizette - 15 februari 2008 19:33

Det går en vind över vindens ängar,

Det fladdrar till i en tyllgardin


Och verkligheten gör liksom lite extra ont ikväll


Jag går bara ut en stund, säger jag


och går ut


en liten stund


 Tar en promenad ner mot viken, ser båtarna guppa vid bryggan

som om de vore gigantiska flöten


Och stilla undrar jag vem det är som håller i metspöet


En sten vid stranden ropar inbjudande

jag slår mig ner, plötsligt utmattad

sanden kittlar mina fotsulor behagligt


Vad säger man egentligen idag?


Och ögonblick blir till evighet,

solnedgång till faktisk skymning

Jag drar koftan lite närmare kroppen


Inbillning Inbillning


En kylig bris i ljummen sommarkväll

det är nog bäst att gå hem

tackar stenen för gästfriheten


och min stund ute är över


Det går en vind över vindens ängar,

Det fladdrar till i en tyllgardin

Kanske räknas det som plagiat


men


Det spelar ingen roll

det spelar ingen roll längre

för hon är död


Matilda är död nu...


Kommentera?

Av Lizette - 15 februari 2008 19:32

Nån som vet vikken buss som går från O-hamn te kalmar? Tanten i Luckan ville inte babbla me issa och mig... Bah "Nee  jag vet inte" (<9) Ska till V-vik på månda.. (Booring) Annars häder la inge... Låttips: Puddle of mud-Psycho och Avenged Sevenfold-a little piece of heaven.

Nån me bra musik? Adda min msn!

Skrev begravningsdikt ida.. Den blidde sorglig ;(...

Läs om ni vill...

 Cya


Over n´out Yours Lizz

Presentation

Omröstning

Ska ni köpa NIN:s nya album?
 Självklart!
 Nevör
 Vilka?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards