Direktlänk till inlägg 29 mars 2008

Americas best dance crew is on

Av Lizette - 29 mars 2008 16:38

Typ 2 dar kvar av påsklovet nurrå..

Men vi ska till simhallen på måndag,, bella ska åka buss me mig..


Ock så slutar vi tidigt också! 14.10 Aviys?

xD


En liten låt åsså:

livet är inte lätt, när djävulen går breve,
allt jag kan göra är att hoppas och be
önskar att nån gång, kan det väl ta slut
bilderna av slagsmål och känslor som förut
ni kollar snett, men vet inte vad jag gjort
vad jag har gått igenom. ni har bara trott
att ni kunde fatta, att ni kunde förstå
att jag var bara någon som man kunde titta ner på
det värsta är över men det kommer tillbaks,
stunder av rädsla, som sitter kvar
minnen trycker i mitt inre, vad ska jag göra?
ta mig bort härifrån så att någon kan förklara
ni kollar på mig, på ett sätt som faktiskt svider,
ni skrattar bakom ryggen, har gjort det i alla tider
ingen vågar känna mig, ni tror att jag är skum,
men jag hör väl vad ni säger, jag är FAAN inte dum

Lost in darkness,

hopeless in god's eyes

tears is only silence

Can't you hear my screams


orden gör ont, som slagen emot magen
jag kämpar för mig själv, tar mig upp och klarar dagen
det är svårt ibland, att hålla huvet över marken,
men jag måste kämpa på, visa att ni inte knäcker mig
jag är stark på utsidan, men inte i min själ
varje dag önskar jag att jag kunde ta farväl,
när slutet är nära och psyket tar över helt
då finns det inget att göra, allting blir fel
jag orkar inte kämpa mer, jag orkar inte kriga mer
jag gör det för er skull så ni slipper att lida,
på samma sätt som jag, när ni fattar vad ni gör,
då kanske jag förlåter er, för allting ja ni hör
ni säger att jag klagar, men ni känner inte mig
så ta åt er utav orden, sköt er själv
alla är så fega på denna stora jord,
ingen vågar hjälpa, tro på mina ord

 Ock sen en liten dikt:

Sitting at the traffic lights.
Red, amber, green.
I could see you.
In the reflection of the window.
Your tears drowned out by the music.
But I still heard.
Sorry. I don't wanna say goodbye to her. I never wiil. I don't want to.
Sorry. I know this isn't easy for you


Anna tycker jag skulle börja rappa.. Va tror ni?


Over n´out

Rapper Liizz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lizette - 18 september 2008 19:11

Ser du hennedär hon ligger på markenSparkad påSer du?Ser du hennehur hon gråterDär hon liggerSer du?Ser du hur hon bönar och beratt du ska slutaSer du hur hon ber om din förlåtelseHur hon gråteroch sägeratt allt var hennes fel( men tänk efter, vad de...

Av Lizette - 13 september 2008 19:07

Don't walk in front of me - I may not follow Don't walk behind me - I may not lead Just walk beside me - and be my friend....

Av Lizette - 13 september 2008 19:07

Här på kullen sköts en häst i fjol. Här föll tung hans kropp och flöt rött hans blod, här ryckte hans muskler i nervfibrers dans och livet rann bort i en bloddynings lugn, som vällde över gräset. På kullen växer denna vår gräset grönare och högre än ...

Av Lizette - 7 september 2008 16:36

Ana vädret genom matsalens persienner. Dagens djupfrysta blocktorsk insmetad i olika sorters panering. Få smak på livet.     BTW: vet inte vad jag fick rubriken ifrån.. ...

Av Lizette - 7 september 2008 16:31

The days go on and on... They Don't end. All my life needed was a sense of some place to go. I don't believe that one should devote his life to morbid self-attention, I believe that one should become a person like other people....

Presentation

Omröstning

Ska ni köpa NIN:s nya album?
 Självklart!
 Nevör
 Vilka?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards